Polityka Jakości
Obowiązuje od: 01.07.2022
Wersja: 02
Neuro Projekt Sp. Z o.o. mając na uwadze ciągłą poprawę jakości świadczonych usług szkoleniowych wdrożył System Zarządzania Jakością zgodny z międzynarodową normą PN-EN ISO 9001:2015.
Zadaniem placówki jest organizacja szkoleń z zakresu fizjoterapii zapewniających uczestnikom:
- zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie realizowanego programu szkoleniowego,
- przygotowanie do pracy zawodowej z pacjentami w sposób zgodny z zasadami etycznymi, wymogami wiedzy fachowej, oczekiwaniami praktyki gospodarczej oraz potrzebami rynku pracy,
- tworzenie warunków do kształtowania zachowań promujących zdrowy tryb życia i sprzyjających zdrowiu i bezpieczeństwu,
- kształtowanie postaw promujących dalszy rozwój zawodowy, intelektualny i społeczny takich jak: odpowiedzialność, uczciwość, wiarygodność, rzetelność, kreatywność i podejmowanie inicjatyw, szacunek do pacjenta, kultura osobista.
Powyższe realizujemy poprzez:
- zapewnienie starannie dobranych trenerów w oparciu o wymagane kwalifikacje,
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- śledzenie zmian i zapewnienie szkoleń zgodnie z aktualnymi standardami,
- ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością i spełnianie wymagań prawnych w zakresie prowadzonej działalności,
- reagowanie na zmiany w wymaganiach klientów i bieżąca ocenia stopnia satysfakcji klientów.
Dyrektor placówki zobowiązuje się do zatwierdzenia i weryfikacji celów jakościowych, zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji polityki.