Krzysztof Ochman
Od 2017 roku zajmuję się tworzeniem contentu (video, zdjęcia, treści), a także szeroko pojętym marketingiem oraz wykonywaniem i egzekucją planów sprzedażowych. W tym od 2018 w branży fizjoterapeutycznej odpowiadam za strategię i strefę wizualną marek. Zajmowanie się tym szerokim spectrum działań sprawiło, że dobrze zrozumiałem jak działa marketing i umiem wskazać, w którym miejscu leży problem, kiedy coś szwankuje.
W swojej pracy cenię wchodzenie w centrum wydarzeń i przedstawianie historii innych osób. W rożnych formach poszukuję sposobów, aby przekazać coś ważnego, pięknego lub interesującego.
Zdobyłem nagrody na festiwalu „48 Hour film project”. Współtworzyłem dokument „Artur Guma”, który otrzymał wiele wyróżnień, w tym „Najlepszy film polski” oraz „nagrodę publiczności”. Zdobycie tych nagród było fajnym uczuciem – pokazało mi, że innym podoba się moja praca. Jednak najważniejsze są dla mnie doświadczenie, przemyślenia i nauka, które wyciągnąłem w tamtym czasie. Moim motto zawodowym jest cieszyć się z tego, co robię, robić to najlepiej i zarażać tym podejściem do pracy inne osoby. Dlaczego stworzyłem to szkolenie? Wierzę w siłę terapii i chcę żeby jak najwięcej osób poznało jej siłę i wsparcie.